Monday 3 November 2014

JNR TERUBOK MASIN SARAWAK

TERUBOK MASIN SARAWAK | Kamek raso mesti ramai yang dah tauk tentang kedai B.80 JNR TERUBOK MASIN SARAWAK tok.En Jaafar dan En. Rozie merupakan salah seorang anak jati dari Kampung Pusa,yang sedang giat memajukan perusahaan Ikan Terubok Masin Sarawak di MEDAN NIAGA SATOK.
 
100 % DIJAMIN HALAL,
100% KELUARAN ANAK TEMPATAN,
100% BUATAN MALAYSIA
 
Beliau telah mengusahakan perusahaan tok bertahun - tahun dan telah menimba banyak pengalaman dalam perusahaan tok."HENDAK SERIBU DAYA TAK HENDAK SERIBU DALIH ".Dengan berkat usaha dan pelbagai pengalaman yang dah dilalui banyak pengalaman yang beliau dapat untuk memajukan perusahaan terubok masin tok.Sik ramai kita yang sanggup menyahut cabaran untuk mengusahakan perniagaan.Kini Saudara Jaafar telah berjaya mengkomersalkan produk ikan terubok masin beliau serata tempat,Sik kira maok urang Sarawak mpun,Orang ndatang termasok omputeh atau pelancong sentiasa dating mengunjungi gerai saudara di Satok untuk membeli dan menempah terubok masin.Semoga kejayaan saudara Jaafar menjadi contoh kepada orang kampong kita juak supaya mendapatkan inspirasi untuk memajukan diri sik kiro apo pun.
 
Berikut kamek kongsikan preview berkenaan produk keluaran JNR TERUBOK MASIN SARAWAK.
 
 


 
Tok adalah senarai harga berserta dengan no telefn bagi yang ingin menempah (Booking ) terubok dengan JNR TERUBOK MASIN SARAWAK
 
 
JNR TERUBOK MASIN SARAWAK nang sik lekang dengan pengunjung yang datang untuk membeli terubok masin Sarawak dari JNR TERUBOK MASIN SARAWAK.Nang sentiasa ada customer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  ANTARA PRODUK KELUARAN JNR TERUBOK MASIN SARAWAK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Telur ikan terubok turut di JUAL JNR IKAN MASIN SARAWAK.
 
 
 
PROSES PEMBUNGKUSAN
 
JNR Terubok Masin Sarawak mementingkan KUALITI dengan mempraktiskan PEMBUNGKUSAN ( PACKING ) yang sangat teliti bagi tujuan memastikan pelanggan atau pembeli menikmati produk pada kualiti yang terbaik.
 
 
 
 
 
UNTUK TEMPAHAN BOLEHLAH MENGHUBUNGI
JNR TERUBOK MASIN SARAWAK seperti dalam detail berikut.
 
 
 
LETS SUPPORT AOUR LOCAL PRODUCT
 
 
 
 

No comments: