Wednesday 22 November 2017

PENGUMUMAN TARIKH PERASMIAN JAMBATAN RIMBAS  , PUSA.

PENGUMUMAN TARIKH PERASMIAN JAMBATAN RIMBAS  , PUSA

Majlis Perasmian Jambatan Rimbas,Pusa pada 11.12.2017.Dirasmikan oleh Ketua Menteri Sarawak..Sama2 kita membanjiri Daerah Pusa..

Satu lagi sejarah bakal tercipta apa bila Jambatan Sungai Rimbas di Daerah Pusa bakal dirasmikan.Tarikh 11 Disember 2017 ( 11.12.2017 ) Hari Isnin dipilih sebagai tarikh bagi Majlis perasmian yang akan dilangsungkan itu nanti.

Difahamkan Majlis Perasmian akan dirasmikan oleh Ketua Menteri Sarawak, Yang Amat Berhormat Datuk Amar Abang Johari Tun Openg.

Semestinya pelbagai program-program menarik telah diaturkan pada Majlis Perasmian Jambatan Sungai Rimbas,Pusa terutama untuk para hadirin juga pengunjung pada hari itu kelak.

Berita gembira ini juga sememangnya dinantikan oleh para penduduk di Daerah Pusa yang sekian lama menunggu detik bersejarah ini.

Tahniah dan terima kasih juga diucapkan kepada usaha pihak kerajaan yang memastikan impian ini terlaksana untuk penduduk di Daerah Pusa dan tidak lupa juga kepada pihak-pihak yang terlibat dalam projek melaksana dan menyiapkan projek pembinaan Jambatan Sungai Rimbas ini.

Berita gembira buat penduduk di Daerah Pusa ini juga disambut dengan kegembiraan dan kesyukuran.

Beramai-ramai kita memeriahkan Majlis Perasmian ini nanti.

No comments: