Saturday 9 December 2017

KESESAKAN JALAN DI KAMPUNG HULU PUSA PART 2

KESESAKAN JALAN DI KAMPUNG HULU PUSA PART 2

Kita semua sedia maklum pada musim perayaan tertentu akan ramai saudara mara kita yang akan pulang ke kampung.Lebih lebih lagi apabila jambatan mula dibuka untuk kegunaan orang ramai.

Pada petang tadi, sekali lagi kesesakan yang teruk berlaku di kawasan Kampung Hulu Pusa dan mengambil masa yang lama untuk dileraikan sehingga trafik berjalan seperti yang sepatutnya.

Beberapa gambar yang telah dikongsikan dalam gambar yang menunjukkan kesesakan di Kampung Hulu seperti sebelum ini terjadi lagi.

Tambah membimbangkan pada musim perayaan seperti hari raya Aidilfitri yang akan datang akan menyaksikan lebih banyak kenderaan akan memasuki kampung dan kesesakan yang lebih teruk akan berlaku.Lebih lebih lagi kebiasaannya ramai dari keluarga kita yang akan melangsungkan majlis majlis tertentu ketika ramai saudara pulang ke kampung ketika musim raya.

Seperti sebelum ini juga, diharapkan pihak berwajib dapat membuat perancangan yang tertentu untuk mengurangkan atau mengelakkan perkara ini dari berlaku atau berulang.

Selain itu,untuk sebarang perancangan untuk menambah baik sistem jalanraya di kampung dari pihak kerajaan diharapkan dapat dipercepatkan atau disegerakan untuk menyelesaikan permasalahan seperti kesesakan ini pada masa yang akan datang.

Terima kasih kepada kerjasama dari semua pihak.

I LOVE PUSA
www.ilovepusa.blogspot.my

No comments: