Sunday 24 December 2017

PERTANDINGAN FUTSAL TERBUKA 2017 PIALA YANG BERHORMAT TUAN HAJI RAZAILI BIN HAJI GAPOR ADUN N29 DI BELADIN, PUSA

PERTANDINGAN FUTSAL TERBUKA 2017 PIALA YANG BERHORMAT TUAN HAJI RAZAILI BIN HAJI GAPOR ADUN N29 DI BELADIN, PUSA

Hari ini Pertandingan Futsal Terbuka Piala ADUN 29 menutup tirainya pada jam 4. 00 petang tadi. penutupan disempurnkan oleh Yang Berhormat ADUN N29 Betong Maro Yang Berhormat Tuan Haji Razaili Bin Haji Gapor  yang juga merangkap Pengerusi Saberkas Cawangan Beting Maro.

Penganjuran pertandingan ini pada kali ini merupakan kerjasama antara Saberkas Cawangan Beting Maro dengan Jasa dan Pusat Khidmat Beting Maro.

Pertandingan kali ini berjaya menarik penyertaan sebanyak 34 team atau pasukan futsal dari seluruh warga Daerah Pusa.

Pertandingan Futsal Piala ADUN N29 pada tahun ini dimenangi oleh Pasukan VT  14 dari Kampung Beladin selaku juara yang membaw pulang wang tunai RM700. 00 berserta medal dan Piala.

Manakala Naib Juara adalah pasukan dari Kampung Mangut yang membawa pulang wang tunai RM500. 00 beserta PialA dN medal. Tempat ketiga pula dimenangi oleh Pasukan futsal dari Kampung Semarang yang membawa pulang wang tunai RM300. 00 beserta piala dan medal. Tempat Keempat dimenangi oleh Pasukan Mak Su FC yang membawa pulang piala.

Terima kasih atas kehadiran yang berhormat pada hari ini.

TAHNIAH  kepada pasukan-pasukan yang bertanding pada pertandingan tahun ini. Syabas juga kepada pihak penganjur yang menjayakan pertandingan ini termasuk juga mereka yang terlibat secara langsung dan tidak langsung bagi memastikan pertandingan beejalan lancar.

Semoga lebih banyak pertandingan yang sebegini diadakan pada masa yang akan datang bagi memupuk semangat bersukan dikalangan warga Daerah Pusa dan meningkat semangat Muhibbah sesama kita.

SYABAS DAN TAHNIAH buat semua.

No comments: